Magazín - Marketingová komunikace

Dopisy posíláme klientům přes mobilní telefon

Elektronická rozesílka jde i bez e-mailů. Česká pojišťovna chtěla počátkem roku rozeslat daňové potvrzení svým klientům a měla na nás specifický požadavek. Rozeslat jich co nejvíce elektronicky, tedy bez nákladů na poštovné.

Přečíst celé

9 rad, jak napsat lepší e-mail

Píšete svým klientům prodejní e-maily, nebo se k tomu právě chystáte? Věnujte 6 minut svého času a přečtěte si rady jednoho z našich nejlepších copywriterů.

Řekne vám, na co se máte zaměřit, abyste své klienty opravdu zaujali. A prozradí také, čemu se určitě vyhnout, aby váš e-mail neskončil v koši.

Přečíst celé

Dopis v údolí smrti

Dopisy dnes prochází údolím smrti a není jisté, zda se dostanou až na jeho konec. Jejich překotný vývoj a nové podoby, do kterých se rodí, jsou někdy až překvapivé. V přímém přenosu sledujeme fascinující představením, které přišpendlí do křesel i otrlé divadelní fajnšmekry.
Přečíst celé

10 jednoduchých tipů jak napsat lepší text

Píši, píšeš, píšeme,…

…texty dopisů, direkt mailů, direkt e-mailů a webů.  

Každý den se pouštíme do souboje o pozornost čtenáře. Je to zápas nerovný, protože našimi konkurenty jsou miliony lákadel, které odvádějí klientovu pozornost jinam. Televize, rozhlas, billboardy, telefon, iPad,…  a další vábítka.

Přečíst celé

Elektronicky? Levněji a efektivněji než klasicky

O 30 % nižší náklady na rozesílání klientských dopisů. Pohádka? Ne, tvrdá realita podložená fakty. Vyzkoušeli jsme si to s Českou pojišťovnou a pomoct umíme i vám. Za vším stojí technologie XMPIE, díky které můžete komunikovat s klienty různými kanály. Osobněji a komfortněji.
Přečíst celé

Zefektivnili jsme proces získávání nových klientů překladatelské společnosti Aspena

Jedna z předních překladatelských firem v ČR Aspena chtěla získat nové klienty. Využila k tomu vtipných direkt mailů se zajímavým dárkem, který měl klienta přimět k telefonátu do společnosti a domluvení schůzky s obchodníkem.
Přečíst celé

Jak to udělat, aby se vám personalizovaná e-mailová kampaň zaplatila hned druhý den?

V Copy General jsme se setkali s tím, co zná řada firem. Vyvinuli jsme skvělé nové služby… ale mezi klienty se dostávaly velmi pomalu. A neprodávaly se ani zdaleka tak, jak jsme předpokládali...

Přečíst celé

Personalizovaná komunikace má výsledky

Direct mail pro absolventy MU dosáhl 96% response rate. A v jedné kampani udělali respondenti tři konverzní akce.

Kampaň zrealizoval Copy General ve spolupráci s agenturou Proof & Reason, Markem Loskotem a kreativním mágem Adamem Hrubým. Vtipný text a jednoduchá grafika ve spojení s osobním přístupem přinesly těžko uvěřitelné výsledky.

Přečíst celé
Chytrý asistent

Můžeme Vám pomoci?

zanechte nám své tel. číslo a my Vám co nejdříve zavoláme
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Praha

Praha

Senovážné náměstí 26

po-pá: 6-23 h, so-ne: 8-23 h
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013

Praha

Praha

Londýnská 57

po-pá: 7-22 h, so-ne: 8-21 h
Telefon: +420 210 219 016

Praha

Praha

Milady Horákové 4

po-pá: 8-19 h, so: 8-16 h
Telefon: +420 210 219 036, +420 210 219 038

Praha

Praha

Radlická 10

po-pá: 7-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 021

Praha

Produkční středisko Křížová 4

dnes zavřeno
Telefon:

Brno

Brno

Dvořákova 13

po-pá: 7-22 h, so: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 031

Plzeň

Plzeň

Prešovská 16

po-pá: 7-22 h, so–ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027

Online
Chat
Online objednávka Přihlášení