Už 30 let objevujeme nové produkty a služby pro naše zákazníky a nyní o tom také píšeme.
Jednou za čas vydáváme zajímavosti z naší produktové dílny a dělíme se s vámi o naše zkušenosti.
Věříme, že ukázky našich produktů a realizací pro vás budou vítanou inspirací.
Rádi podporujeme lidi v tom, co je baví. Proto chceme dát studentům možnost prezentovat svá umělecká díla v prosklených výlohách naší pobočky na Smíchově, kolem které každý den projdou stovky lidí. Doufáme, že je tak namotivujeme, aby rozvíjeli svůj talent a pomůžeme jim zaujmout a získat odběratele na sociálních sítích nebo své první fanoušky.
Plánujete letos říct své drahé polovičce konečně ano, váš velký den se blíží, ale vy stále ještě nevíte, jaký styl svatby vlastně zvolit? Podívejte se s námi, co velí letošní svatební trendy, nechte se inspirovat a vystrojte si svatbu jako z katalogu.
Společnost se na nás obrátila se žádostí o tisk obrazů na akrylátové sklo. Jejich přáním bylo vytisknout dohromady 30 obrazů, z toho 10 o velikosti 41 × 41 cm a 20 ve velikosti 77 × 51 cm. Aby se daly obrazy po zhotovení zavěsit pomocí distančních šroubů, bylo třeba navrtat do skla na tyto šrouby i potřebné otvory.
Blíží se Valentýn, svátek všech zamilovaných. To ale nutně neznamená, že byste měli obdarovat jen svou drahou polovičku. Co takhle udělat radost i sami sobě a pořídit si dárek přesně podle svých představ? Máme pro vás pár tipů na vkusné doplňky, které vám pomohou zútulnit vaše pracovní místo.
Zdá se vám, že se celý svět marketingu pomalu, ale jistě přesouvá do online prostoru? To máte pravdu. A možná taky máte pocit, že investovat do tištěné reklamy v podobě plakátů, bannerů nebo obyčejných papírových vizitek se díky tomu moc nevyplatí. To už ale není pravda. Staré dobré plakáty, reklamní bannery, letáky i další tiskoviny fungují totiž pořád skvěle. A leckdy dokonce možná i lépe než online reklama. Prozradíme vám hned 3 důvody, proč by reklamní tiskoviny měly hrát důležitou roli i ve vašem byznysu.
Mezi nejdůležitější firemní tiskoviny, které je koncem roku třeba připravit, patří bezesporu novoroční přání pro klienty a obchodní partnery. Pokud je to ale jen trochu možné, vyhněte se posílání PF e-mailem. Raději je svým klientům předejte osobně nebo aspoň pošlete poštou. Investice do tištěných novoročenek je jedna z těch, které se vám rozhodně vyplatí a pomůže vám prohloubit dobrý vztah s partnery vaší firmy. Podívejte se na naše doporučení, který typ papíru pro tisk přání vybrat, aby byl výsledný efekt přesně podle vašich představ.
Fotokalendář patří každoročně mezi nejoblíbenější reklamní předměty, kterými firmy své klienty na konci roku obdarovávají. Může se tak velmi snadno stát, že váš klient takových kalendářů dostane v předvánočním období klidně i 10. Jak to tedy udělat, aby se právě ten váš stal tím nejlepším? Přečtěte si 3 praktické tipy, čím se při tvorbě vlastního kalendáře řídit, aby skutečně splnil svůj účel.
Vánoce se čím dál hlasitěji hlásí o slovo. Obchody se postupně začínají plnit vánočním zbožím a ze všech stran přicházejí nabídky na ty nejlepší dárky. Už máte vybráno, čím letos uděláte radost svým věrným klientům? Připravili jsme pro vás seznam vánočních pozorností, na které byste určitě neměli zapomenout.
Na adresu, na jedno z víc než 7300 výdejních míst nebo do víc než 2000 výdejních boxů po celém Česku.
Bližší informace najdete v článku.
Jak podpořit svůj byznys? Jaké letáky nebo plakáty nabízíme? V jakých rozměrech nebo za jak dlouho budou vyrobeny? Vše se dozvíte z našeho článku.
Již žádné čekání. Nový online rezervační formulář vám usnadní si pohodlně naplánovat schůzku s naším grafikem.
V článku najdete jak na to.
Chcete objednat vaši závěrečnou práci pohodlně odkudkoliv nebo 7 dní v týdnu na jedné z našich poboček? V článku najdete bližší informace.
Jak ušetřit čas při kompletaci závěrečných prací? Je to opravdu snadné. V článku najdete jak na to.
Podzim přináší na naše pobočky velké změny. Nově je každá z nich přehledně rozdělena na dvě zóny, díky kterým vám poskytneme ještě lepší služby.
Součástí online objednávky je nová koncepce výběru produktů pomocí produktových řad. Seznamte se s nimi a najděte perfektně padnoucí tiskoviny pro svůj malý i velký projekt.
Na jaře jsme rozšířili provoz o nový tiskový produkční stroj Ricoh, díky kterému můžete mít zářivě barevné tiskoviny bez jakýchkoliv kompromisů. A v nákladu, který skutečně potřebujete - třeba již od jednoho kusu.
Dříve tiskla UNIQA pojišťovna na hlavičkové papíry černobíle a pro distribuci zásilek využívala jediného distributora - Českou poštu. Obojí je teď minulostí. Jak je to dnes a co jsme zákazníkovi přinesli?
Při pořádání akcí musíte myslet na spoustu detailů, aby vše vyšlo přesně podle vašeho plánu. Dny před událostí nespíte, pořádně nejíte a jen jedete podle předem naplánovaného harmonogramu příprav a přemýšlíte, jestli jste na něco nezapomněli. Sestavili jsme pro vás 10 bodů, které vám pomůžou, aby akce dopadla na jedničku.
V divizi Data využíváme špičkovou technologii GMC Inspire. Ta byla v roce 2017 již počtvrté označena leaderem v segmentu software pro správu zákaznických komunikací (CCM) dle pravidelné analýzy společnosti Gartner. Označení navíc získala nad 14 dalšími konkurenty.
Elektronická rozesílka jde i bez e-mailů. Česká pojišťovna chtěla počátkem roku rozeslat daňové potvrzení svým klientům a měla na nás specifický požadavek. Rozeslat jich co nejvíce elektronicky, tedy bez nákladů na poštovné.
Píšete svým klientům prodejní e-maily, nebo se k tomu právě chystáte? Věnujte 6 minut svého času a přečtěte si rady jednoho z našich nejlepších copywriterů.
Řekne vám, na co se máte zaměřit, abyste své klienty opravdu zaujali. A prozradí také, čemu se určitě vyhnout, aby váš e-mail neskončil v koši.
Řada lidí si ještě pamatuje tisky na matrice, se kterými se běhalo na světlotisk. Výsledkem byl poměrně špatně čitelný výkres zabarvený do fialova nebo modra. Reprostřediska, kde se výkresová dokumentace vyráběla, pak připomínala průmyslové provozy s výrazným zápachem...
Staňte se součástí revoluce v tisku výkresů a tiskněte je už jen barevně!
7. 1. 2019 společnost HP vyhlásila nejlepší partnery za rok 2018. Copy General si převzal ocenění v kategorii HP DesignJet - nejvyšší meziroční nárůst.
Že jste o tom do této chvíle vůbec nepřemýšleli? Tak teď už se té otázky nebudete moct zbavit. Nabízejí se třeba hodiny s kukačkou, která umí lidskou řeč a během dne vás baví svými vtipy. Nebo zrcadlo, které vám vždycky s nestrojenou upřímností řekne, že jste nejkrásnější. Navrhuji nechat si tyhle nápady na příští rok a tentokrát zkusit tapetu nebo obraz a ne ledajakou tapetu a ledajaký obraz, ale... ano, hádáte správně obojí přesně podle vašich představ.
Kolik listů maximálně dokážete svázat? Záleží na typu požadované vazby a na gramáži papíru. Do tuhých desek diplomky s ražbou se vejde maximálně 270 listů, do tuhých desek SteelBook 340 listů. Do kovové kroužkové vazby diplomky svážeme 300 listů, do plastové až 380. Do vazby SteeelCrystal maximálně 220 listů.
Chcete ušetřit? Máte menší počet kopií? Chodíte k nám často? S předplacenou kartou získáte více za méně.
Do you want to save money? Do you need a small number of copies made? Do you use our services often? S With a prepaid card, you get more for less.
S humanitární organizací Chance 4 Children spolupracujeme od samého začátku. Za tu dobu jsme na její projekty přispěli nespočet tiskovinami a finanční částkou přesahující 3 500 000 Kč. Do čeho jsme se zapojili tentokrát?
Na základě vládních opatření je od 1. března omezen provoz našich poboček na minimum. Zakázky však můžete snadno a rychle objednat online, hotové si je pak vyzvednete prostřednictvím poboček nebo je přivezeme rovnou až k vám.
Kupte jakýkoliv fotoobraz s rámem nebo na plátně v termínu od 21. 10. do 5. 12. 2021 a získejte skvělé ceny!
Abaco Systems je zahraniční klient se sídlem ve Velké Británii, pro kterého tiskneme nejčastěji brožury, datasheety, letáky nebo bannery s roll-up mechanikou. Klientovi na dálku poskytujeme kompletní tiskový servis
Píši, píšeš, píšeme,…
…texty dopisů, direkt mailů, direkt e-mailů a webů.
Každý den se pouštíme do souboje o pozornost čtenáře. Je to zápas nerovný, protože našimi konkurenty jsou miliony lákadel, které odvádějí klientovu pozornost jinam. Televize, rozhlas, billboardy, telefon, iPad,… a další vábítka.
V Copy General jsme se setkali s tím, co zná řada firem. Vyvinuli jsme skvělé nové služby… ale mezi klienty se dostávaly velmi pomalu. A neprodávaly se ani zdaleka tak, jak jsme předpokládali...
Direct mail pro absolventy MU dosáhl 96% response rate. A v jedné kampani udělali respondenti tři konverzní akce.
Kampaň zrealizoval Copy General ve spolupráci s agenturou Proof & Reason, Markem Loskotem a kreativním mágem Adamem Hrubým. Vtipný text a jednoduchá grafika ve spojení s osobním přístupem přinesly těžko uvěřitelné výsledky.