Konzultace on-line

Personalizace, ekologie a technologie: Trojice trendů v oblasti reklamních a dárkových předmětů

1) Personalizace: Klíčový trend reklamních a dárkových předmětů v roce 2023 

Personalizace je již několik let ve světě reklamních a dárkových předmětů velkým hitem. V roce 2023 tento trend nabral na síle, s firmami nabízejícími ještě více personalizovaných dárkových předmětů s unikátním designem, jménem nebo logem zákazníka. Dle průzkumu provedeného společností Shopify firmy, které nenabídnou přizpůsobené produkty, riskují ztrátu příjmů a zákazníků. Nicméně produkty nejsou to jediné, co je vhodné přizpůsobit na míru vašim zákazníkům. Personalizovaná komunikace také hraje klíčovou roli v zákaznické zkušenosti. 

  • 71 % spotřebitelů očekává od společností personalizovanou komunikaci 
  • a celých 76 % z nich frustruje, pokud se tak nestane. Pro účinnou personalizaci je třeba sestavit strategii, která komunikuje se zákazníky přes všechny dostupné kanály,  
  • přičemž 88 % zákazníků považuje osobní zkušenost s poskytovanou značkou za stejně důležitou jako samotný produkt​. 

Tip: Ideálním dárkem pro vašeho klienta může být například personalizovaný firemní diář nebo blok s logem vaší společnosti. Tento praktický a elegantní dárek bude klientovi připomínat vaši společnost po celý rok. K dárku můžete přiložit doprovodný dopis s vlastnoručním podpisem, ve kterém vyjádříte vděk za spolupráci, což posílí vaši vzájemnou vazbu a podtrhne váš smysl pro detail.  

Tip → Přečtěte si o tom, jak jsme zajistili unikátní školící boxy pro Axis Communication

2) Jak eco-friendly značky mění průmysl reklamních předmětů 

Zajímavým trendem v oblasti reklamních předmětů je spolupráce s eco-friendly značkami, které prioritizují udržitelnost a společenskou odpovědnost. V následujících příkladech si ukážeme, které značky přinášejí inovace do světa reklamních předmětů a posilují tak své ekologické postavení na trhu. 

  • Například společnost TenTree, která se věnuje výrobě propagačního oblečení, za každý prodaný výrobek vysadí deset stromů.  
  • Další značka, Klean Kanteen, byla jednou z prvních firem, která vyráběla nerezové láhve, jejichž víčka a těsnění jsou bez BPA (zkratka pro Bisfenol A, což je chemická látka, která se často používá při výrobě plastů a pryskyřic). 
  • Společnost Mophie nabízí ekologicky zodpovědné technologické doplňky, jako jsou power banky, obaly na mobilní telefony a bezdrátové nabíječky s balením, které je 100% recyklovatelné, včetně rostlinných potisků použitých na balení​. 

Tip: Zajímáte se o ekologická řešení? Zkuste si přečíst více o naší produktové řadě Natura, kde se dozvíte, že to jde i šetrněji k přírodě

Mezi několik snadno proveditelných možností, jak udělat vaše příští firemní dárky udržitelnějšími, patří například ekologické balení – opustit plast a zvolit ekologické balicí materiály, jako je recyklovaný papír a biologicky rozložitelné balicí materiály s logem. Dále to mohou být znovupoužitelné firemní předměty, jako jsou látkové tašky, které také podporují recyklaci.  

Tím, že se firmy přidávají k zelenému trendu, ukazují, že jim nejde jen o byznys, ale také o to, aby byl svět lepším místem. 

3) High-tech Gadgets: Nová éra reklamních předmětů? 

Ve světě reklamních předmětů se objevuje stále více technických gadgetů, jako jsou Bluetooth reproduktory, bezdrátové nabíjecí podložky a chytré hodinky, které reflektují rostoucí trend digitalizace a technologického pokroku. Firmy, které využívají těchto produktů jako reklamních předmětů, mohou nejen navázat silné spojení se svými zákazníky, ale také demonstrují svou přizpůsobivost a aktuální znalosti moderních trendů.  

Je však důležité poznamenat, že ne každá společnost si může dovolit rozdávat high-end produkty, jako jsou chytré hodinky od Applu, a mohou tak hledat méně nákladné, ale stále technologicky inovativní reklamní předměty. 

Od návrhu po dodání: V Copy General vám se vším pomůžeme 

Máte rozpočet na reklamní předměty, ale tápete, které vybrat? Rádi vám pomůžeme. Nabízíme širokou škálu produktů od tužek přes elektroniku až po speciální položky. Spolu jen vybereme vhodný produkt odpovídající vašim cenovým možnostem a účelu využití, a o zbytek se už postaráme sami od začátku až do konce. Jaké reklamní předměty jsme klientům dodávali v minulosti? Jedná se například o:  

  • korkové podtácky s logem,  
  • reklamní předměty pro firmu Patria,  
  • potištěné reklamní láhve, 
  • reklamní kšiltovky pro firmu GE,  
  • obrandovanou meteostanici s psacím bločkem 
  • nebo reklamní diáře a podtácky pro firmu myTimi a další.  

Reklamní předměty s vlastním potiskem jsou ideální volbou pro prezentaci vaší značky, loga či jiných grafických motivů a prvků z vaší firemní identity. Máme bohaté zkušenosti nejen s agenturami, ale i s firmami, které připravují konferenční či vánoční reklamní předměty. Pomůžeme vám s výběrem originálního reklamního předmětu nebo vánočních firemních dárků a zkonzultujeme i případné speciální požadavky, které běžně nemáme v nabídce.

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů