Jak to udělat, aby se vám personalizovaná e-mailová kampaň zaplatila hned druhý den?

Výzkum vždy napoví

V Copy General jsme se setkali s tím, co zná řada firem. Vyvinuli jsme skvělé nové služby… ale mezi klienty se dostávaly velmi pomalu. A neprodávaly se ani zdaleka tak, jak jsme předpokládali.

Po krátkém průzkumu jsme zjistili důležitou věc – ani naši stávající klienti o novinkách příliš nevěděli. Zajímali se pouze o naše tradiční služby.  Veškerá předchozí propagace selhávala. Jak prosté.

Co jsme udělali

Úkol zněl jasně: potřebovali jsme informovat zákazníky o nových službách. A začít je prodávat.
Řekli jsme si, že k tomu využijeme nové služby marketingové divize Copy General – dynamický direct e-mail. Vyzkoušíme si marketingovou medicínu sami na sobě.
Začali jsme rozdělením B2B zákazníků do skupin podle různého použití nabízené služby:
- architekti,
- konferenční firmy,
- ostatní.

Jak jsme se připravili

Po základním rozdělení jsme je dále filtrovali podle toho, kdy u nás byli naposledy. Celkem jsme tak získali 6 skupin.

Jednotlivým skupinám jsme vytvořili osobitý text, odlišný design a hlavně klíčová slova na míru. Výsledný e-mail tak byl krátký, graficky jednoduchý a osobní.

V e-mailu i na webu jsme doložili praktické ukázky využití produktu pro každou skupinu. Nikdo si tak nečetl informace, které nepotřeboval. Tato příprava kampaně nám zabrala jeden týden.

Váš obchodník vás zná

Každý zákazník dostal e-mail podepsán jménem toho obchodníka, který se o něj v Copy General opravdu stará.

Žádný otravný spam ani neznámý odesílatel. V jednotlivých skupinách (architekti, firmy, ostatní) si tento personalizovaný e-mail otevřelo 23 %, 26 % a 30 % zákazníků. To je na první zkušební kampaň výborný open rate!

Pak nastoupili naši obchodníci – dostali seznam těch, kteří přešli z linku v e-mailu na náš web. Při telefonním hovoru se navíc zaměřili pouze na produkty, které si zákazníci na webu prohlíželi.

Výsledky? Ohromující

Zkrátka a dobře, celá kampaň se nám zaplatila hned druhý den! Zavolal nám zákazník a nakoupil si služby za 40 000 Kč. Bum. A další úspěchy na sebe nenechaly dlouho čekat.

První měsíc se zvedl prodej produktů z nové řady o 157 % - a roste stále.
Co víc si přát? Třeba následující: máme vyčištěnou e-mailovou databázi a naši obchodníci jsou (opět) neuvěřitelně motivovaní. Na zlatém podnosu dostali zákazníky, kteří chtějí o službách vědět více.

Dokonce se nám díky této kampani podařilo otevřít jednání u zákazníků, kteří v minulosti našim nabídkám zatvrzele odolávali.  

Chcete také úspěšnou B2B kampaň?

Zavolejte našim obchodníkům – oni si ji zažili na vlastní kůži. Náš tým pak připraví kampaň pro vaše produkty: pohrajeme si se segmentací, vyladíme grafickou podobu a zařídíme fungující text.

Jak získat od vašich klientů více zakázek?
Kontaktujte nás.

 

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct 

Chytrý asistent

Můžeme Vám pomoci?

zanechte nám své tel. číslo a my Vám co nejdříve zavoláme
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Praha

Praha

Senovážné náměstí 26

po-pá: 6-23 h, so-ne: 8-23 h
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013

Praha

Praha

Londýnská 57

po-pá: 7-22 h, so-ne: 8-21 h
Telefon: +420 210 219 016

Praha

Praha

Milady Horákové 4

po-pá: 8-19 h, so: 8-16 h
Telefon: +420 210 219 036, +420 210 219 038

Praha

Praha

Radlická 10

po-pá: 7-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 021

Praha

Produkční středisko Křížová 4

dnes zavřeno
Telefon:

Brno

Brno

Dvořákova 13

po-pá: 7-22 h, so: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 031

Plzeň

Plzeň

Prešovská 16

po-pá: 7-22 h, so–ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027

Online
Chat
Online objednávka Přihlášení