Uspořili jsme UNIQA pojišťovně 12 % ročních nákladů na poštovném

Dříve tiskla UNIQA pojišťovna na hlavičkové papíry černobíle a pro distribuci zásilek využívala jediného distributora - Českou poštu.
Obojí je teď minulostí.

Jak je to dnes a co jsme zákazníkovi přinesli?

  • UNIQA pojišťovna nyní využívá moderní a marketingově zajímavější plnobarevné dokumenty.
  • Šetří na poštovném díky zapojení alternativního distributora.
  • A uspoří také na marketingových aktivitách – pojišťovna může oslovit adresáty přímo v běžné klientské komunikaci (např. výpisech)
    a nemusí speciálně zasílat marketingové kampaně.

Jak realizace řešení probíhala?

Do dokumentů jsme přidali barvu, což vzhledem k lepší čitelnosti sdělení nepochybně uvítali i adresáti zásilek. A veškeré dokumenty jsme připravili pro zpracování na inkoustových velkoobjemových tiskových zařízeních.

Abychom klientovi snížili náklady na poštovném, rozdělili jsme všechny zásilky na dva distribuční kanály - zásilky, které bude doručovat Česká pošta a zásilky, které doručíme přes alternativního distributora Mediaservis.

Dokumenty určené pro distribuci přes alternativního distributora, jsme označili logistickými znaky. Tímto kanálem je nyní distribuováno přibližně 60 % všech zásilek. Zbylé dokumenty se tisknou v tiskovém středisku přímo v sídle klienta, odkud jsou doručovány Českou poštou.  

Tato optimalizace distribučních kanálů přinesla UNIQA pojišťovně zmíněnou roční úsporu 12% nákladů na poštovném a vše proběhlo k naprosté spokojenosti klienta.

Petr Fučík
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů