Konzultace on-line

Dopisy posíláme klientům přes mobilní telefon

Elektronická rozesílka jde i bez e-mailů

Česká pojišťovna chtěla počátkem roku rozeslat daňové potvrzení svým klientům a měla na nás specifický požadavek.
Rozeslat jich co nejvíce elektronicky, tedy bez nákladů na poštovné.

Komplikací byl fakt, že jsme měli oslovit pouze ty klienty, na které měla pojišťovna jenom telefonní číslo a žádnou e-mailovou adresu.
Nemohli jsme proto použít tradiční online kanál – e-mail.  

Od pojišťovny jsme dostali daňová potvrzení ve formátu pdf a telefonní čísla klientů. Zbytek byl pouze na nás.

Dostaňte dokumenty ke klientům pomocí mobilu

Použili jsme naši technologii XMPIE, která umožňuje komunikovat s klienty různými kanály, a navíc nabízí velmi osobní přístup.
Takže se klienti cítí komfortně.

Jak tedy rozesílka daňového potvrzení probíhala?

Klientům jsme odeslali SMS zprávu na jejich mobilní telefony s odkazem na osobní webovou stránku,
kterou jsme pro ně připravili.
Na ni se přihlásili unikátním kódem a prošli ověřením totožnosti.
Webová stránka byla personalizovaná a přivítala je jejich jménem.
Hned v úvodu jim nabídla ke stažení jejich daňové potvrzení.
Na webové stránce je možné s klienty komunikovat, a tak jsme je požádali o jejich e-mailové adresy a aktualizaci
telefonních čísel. Úspěch byl mimořádný – obohatili jsme databázi pojišťovny o nové informace a staré jsme aktualizovali.


Jednou z obecných bolestí pojišťoven je nízká návštěvnost jejich klientských zón. Proto jsme jako poslední krok kampaně zařadili
pozvání do klientské zóny, kde se mohli klienti podívat, jaký jim pojišťovna nabízí servis.  
Všem klientům, kteří si z webové stránky nestáhli elektronickou verzi daňového potvrzení jsme následně poslali jeho papírovou verzi.
Dokument jsme vytiskli, zabalili a odeslali poštou.

Zajistili jsme tak pojišťovně papírovou i elektronickou cestu ke klientům a optimalizovali jsme její náklady.

Celou kampaň jsme realizovali od začátku až do konce. Vymysleli jsme její strategii, připravili grafické a DTP práce, webové stránky i jejich personalizovaný
obsah, zajistili celou kampaň produkčně a na jejím konci jsem vytiskli zbylá daňová potvrzení v našem tiskovém centru a rozeslali je klientům poštou. Bezpečnost celé kampaně prověřila externí firma.

Co kampaň přinesla?

Kampaň byla úspěšná a klienti si s dokumenty přes telefon poradili hravě. Pojišťovně jsme tímto způsobem rozesílky ušetřili 30 % nákladů na poštovném.
Elektronickou verzi dokumentu si stáhlo 29 % klientů. Dostali se tak ke svému daňovému potvrzení rychle a bez čekání.
Získali jsme nové e-mailové adresy od 14 % klientů a na klientskou zónu jich přešlo12 %.
Vyčistili jsme databázi o 10 % špatných telefonních čísel.

 

Ředitelka Správy pojištění ŽP a korespondence, se ke kampani vyjádřila:
„Daňová potvrzení jsme letos rozesílali poprvé novým způsobem a byla jsem mile překvapená, jak úspěšně jsme si vedli. Naši klienti dostali dopisy dříve a v podobě,
která jim vyhovuje. My jsme navíc získali nové kontaktní údaje a řadu poznatků o tom, jak s nimi komunikovat, aby byli spokojení. To dopisy neumí. Mám ráda nové postupy a musím říci, že se Copy General svojí novou službou perfektně trefil do dnešních potřeb finančních ústavů.“


Martin Hofmeister
ředitel divize Direct

Martin Hofmeister

Nevíte si rady?

Nechce se vám na pobočku?

Domluvte si s námi on-line schůzku
Konzultace on-line
Nevíte si rady?
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů