Direct Nové způsoby marketingové komunikace

Zpět na služby

Segmentace zákazníků

V rámci kampaně zpracujeme vaši databázi a rozsegmentujeme zákazníky podle předem stanovených parametrů. Výslednou databázi můžete použít pro další komunikaci s klienty a dále ji zaměřit podle typu cílové skupiny a jejich potřeb.

Co vám přinese spolupráce s námi?

Jak probíhá spolupráce?

1 Analýza cíle

Zjistíme detailní informace o obchodním procesu vašich klientů. Prozkoumáme, kdo jsou vaši zákazníci, jaké mají pozice, co je může zaujmout a na co mohou reagovat.

2 Příprava databáze

Připravíme a zpracujeme databázi kontaktů. Rozdělíme vaše zákazníky do skupin podle preferencí. V případě potřeby databázi zakoupíme či rozšíříme.

3 Kreativní návrh

Navrhneme harmonogram a připravíme obsah, který přizpůsobíme na míru každému ze zákazníků. Zjistíme, jakým způsobem můžeme oslovit jednotlivé zákazníky nejlépe (SMS, e-mail, dopis...), případně kanály zkombinujeme.

4 Realizace

Databázi filtrujeme a průběžně sledujeme a přizpůsobujeme, abychom dosáhli co nejvyšší efektivity.

5 Vyhodnocení a doporučení

Rozšíříme databázi klientů o nově získané informace. Předáme vám veškerá data (efektivita kanálů, chování klientů atp.), která můžete využít i v budoucnu. Navrhneme možnosti další komunikace.

Diagram

5 jednoduchých otázek ušetřilo obchodníkům několik měsíců času

Nově zakoupenou databázi jsme porovnali s tou existující a očistili ji od duplicitních adres. Na základě telefonických rozhovorů jsme vybrali potencionální klienty a předali je klientovi. Díky tomu jsme mu ušetřili několik měsíců práce.

Přečtěte si případovou studii Logo Aspena

O stránku napřed. Ve všem, co děláme.

Co o nás říkají zákazníci?

„Společnost Copy General pro nás vymyslela a zrealizovala multikanálovou kampaň, kterou jsme zacílili na naše posluchače. Díky kampani jsme získali přehled o potřebách a přáních návštěvníků koncertů, které jsme do té doby neměli. Pracovníci Copy General byli i přes období letních dovolených flexibilní a mohli jsme se na ně spolehnout. Výsledek kampaně pozitivně ovlivnilo jejich plné nasazení a korektní jednání. Dokázali nám také poradit jak maximalizovat výsledky celé akce. Při návrhu kampaně jsme Copy General ponechali volné ruce a celý výsledek nás moc mile překvapil. Jejich služby bychom rádi využili i do budoucna.“

Mgr. Anna Černá
PR, obchodní a marketingová ředitelka Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK

Zobrazit všechny ohlasy

S kým jsme také spolupracovali

Poznejte náš tým expertů

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct
Martin Hofmeister

Cílíte na více skupin?

Vybereme pro vás ty správné. Také vám vytvoříme kalkulaci nebo zodpovíme jakékoliv dotazy.

Martin Hofmeister
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct

Píšeme o našich zkušenostech, know-how a novinkách

Čtěte náš magazín

© 2017 Copy General