Direct Nové způsoby marketingové komunikace

Reference

"Naše spolupráce s Copy General je dlouhá a úspěšná. Pomáhají nám s tvorbou klientských dopisů a vymýšlí marketingové kampaně. Jsou flexibilní a mohu se na ně spolehnout. Líbí se mi, že stále přicházejí s novými nápady a nutí nás tak přemýšlet o nových možnostech a postupech. V poslední kampani například pro nás rozesílali daňové potvrzení přes mobilní telefon. Dopis si touto novou metodou stáhlo 29 % našich klientů."

Denisa Parkosová
ředitelka Správy pojištění ŽP a korespondence, Česká pojišťovna a.s.

"Copy General pro nás připravuje grafiku. Oceňuji jejich rychlost a kvalitu návrhů. Nejvíce mi ale pomáhá, jak se mnou komunikují a nabízí mi různé varianty s vysvětlením, co pro mě která znamená a co mi přinese. Já si jenom vyberu tu, která mi momentálně nejvíce vyhovuje."

Barbora Střelcová
Expedia Services CZ, s.r.o

"Nejen, že příprava kreativního kampaňového directmailu do schránek mladých lidí byla velmi rychlá a takříkajíc na první dobrou, ale marketingový vhled a zkušenosti, se kterými byly netradiční formáty navrženy, nám pomohly k nadprůměrnému výkonu této kampaně."

Tomáš Peterka
vedoucí oddělení Klientský servis / Online marketing, Českomoravská stavební spořitelna, a.s

„Společnost Copy General pro nás již druhým rokem připravovala výroční zprávu. V prvním roce navrhli kompletně grafický koncept a zprávu i vytiskli. Druhý rok grafiku posunuli ještě o krůček dál a opět byla služba včetně tisku. Jsme velmi spokojení s rychlostí a kvalitou zpracování celého projektu a stejně tak s profesionálním přístupem celého týmu. Nově zde také tiskneme i propagační letáky formou offsetového tisku, kde dokázali nabídnout nejlepší dostupné cenové podmínky při zachování požadované kvality. V následujících letech se na Copy General budeme rádi v oblasti grafiky a tisku obracet.“

Vladislav Ligas
provozní ředitel EC Financial Services, a.s.

„Společnost Copy General pro nás vymyslela a zrealizovala multikanálovou kampaň, kterou jsme zacílili na naše posluchače. Díky kampani jsme získali přehled o potřebách a přáních návštěvníků koncertů, které jsme do té doby neměli. Pracovníci Copy General byli i přes období letních dovolených flexibilní a mohli jsme se na ně spolehnout. Výsledek kampaně pozitivně ovlivnilo jejich plné nasazení a korektní jednání. Dokázali nám také poradit jak maximalizovat výsledky celé akce. Při návrhu kampaně jsme Copy General ponechali volné ruce a celý výsledek nás moc mile překvapil. Jejich služby bychom rádi využili i do budoucna.“

Mgr. Anna Černá
PR, obchodní a marketingová ředitelka Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK

S kým jsme spolupracovali

Diagram

5 jednoduchých otázek ušetřilo obchodníkům několik měsíců času

Nově zakoupenou databázi jsme porovnali s tou existující a očistili ji od duplicitních adres. Na základě telefonických rozhovorů jsme vybrali potencionální klienty a předali je klientovi. Díky tomu jsme mu ušetřili několik měsíců práce.

Přečtěte si případovou studii Logo Aspena

O stránku napřed. Ve všem, co děláme.

Píšeme o našich zkušenostech, know-how a novinkách

Čtěte náš magazín

© 2017 Copy General