Pobočky jako výdejní místa

Od 28. 12. jsou naše pobočky otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.

Digitální transformace

Vyměnit dopis za e-mail nestačí. Digitální transformace je mnohem hlubší proměna, která musí začít v hlavách lidí. Jejím výsledkem je dialog s klientem plně podpořený interními daty a procesy, a to přes komunikační kanál, který klient preferuje, a na téma, které je pro něj relevantní.

Posunout níže Posunout níže

Digitálně uvažující firma

Provedeme vás celou tou zásadní změnou a naučíme vaše lidi myslet digitálně, bit by bit.

Digitální procesy

Zapojíme digitalizaci do vašich interních procesů. Ty pak budou rychlejší a méně náchylné k chybám. Uvidíte, že klienti to ocení a budou se k vám vracet.

Digitální nástroje

Propojíme různé nástroje do uceleného systému a nastavíme je tak, aby sloužily přesně vašim potřebám.

Příklady digitálních scénářů

Digitální onboarding


Digitální onboarding přináší nové možnosti, jak zákazníky oslovit, ověřit a segmentovat. Ti pak můžou vyřídit svou transakci z domova se stejnou nebo ještě lepší podporou ve srovnání s osobní návštěvou pobočky. Úspora času je na obou stranách.

Do digitálního onboardingu dokážeme zapojit i nástroje pro procesní automatizaci, strojové čtení textů, skenování dokumentů a osobních dokladů včetně biometrického ověření identity.
Díky validaci a personalizaci vstupních dat významně klesá chybovost onboarding procesu a roste konverzní poměr i míra dokončení. Do cíle se tak dostane daleko více lidí, budete řešit jen minimum případů, které jste "poztráceli cestou".


Konkurenční nabídky


Potenciální klienty oslovíte personalizovanou e-mailovou kampaní s odkazem na osobní microsite vytvořenou v nástroji pro dynamickou komunikaci. Cílová stránka obsahuje personalizovanou nabídku a také formulář, přes který klient nahraje scan své smlouvy se stávajícím poskytovatelem služeb.

Systém na pozadí smlouvu strojově zpracuje, vyčte z ní základní parametry, připraví personalizovanou konkurenční nabídku a předá ji klientovi jeho preferovaným distribučním kanálem.
Celý proces běží automaticky bez lidského zásahu a trvá řádově jednotky vteřin. U většiny typů smluv dosahuje přesnosti ve vysokých desítkách procent. Kontaktnímu centru systém předá jen minimální počet složitých případů.


Virtuální kontaktní místo


Digitální transformace umožňuje přenesení kontaktních bodů firmy, typicky jejích poboček, do virtuálního prostředí. Významně tak ušetří prostředky na mzdy a na provoz budov.
Ve spojení s využitím chatbota a dalších nástrojů automatizace získáte kontaktní místo s neomezenou pracovní dobou pro vyřizování běžné komunikace s klienty. Tu vždy nastavujeme tak, aby byla skutečně personalizovaná, relevantní k potřebám a situaci klientů a hlavně dialogová, obousměrná.

Digitální transformace je zásadní změna v nahlížení na business. Dává možnost podívat se na obchodní i interní procesy novým pohledem a získat obrovskou konkurenční výhodu.

Napište nám, s čím vám můžeme pomoci.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
*
*
Přiloha:

Vyplněním a odesláním formuláře potvrzujete, že jste byli informováni o zpracování a ochraně osobních údajů v souladu s GDPR.

Chytrý asistent

Můžeme Vám pomoci?

Zanechte nám své tel. číslo a my Vám zavoláme.
/
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Praha

Praha

Senovážné náměstí 26

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013

Praha

Praha

Londýnská 57

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 016

Praha

Praha

Radlická 10

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 021

Brno

Brno

Dvořákova 13

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 031

Plzeň

Plzeň

Prešovská 16

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027

Online
Chat
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů