Krásný dobrý den, včera jsem velmi nutně potřebovala svázat poměrně velké množství dokumentů. Vaši zaměstnanci měli velké množství zakázek a řekli mi, že ta má bude připravena až zítra v šest hodin. Byla to velmi důležitá věc, kterou jsme potřebovali podat dnes v deset hodin. Když jsem slečnu Alisu požádala, zda by nebylo možné mít zakázku dříve, šla se ihned zeptat. Vrátila se s informací, že v 10:30. Já jsem ji situaci objasnila a řekla jsem, že klidně můžeme za expresní vyřízení zakázky zaplatit více. Alisa nám to zařídila a naúčtovala nám běžnou částku s tím, že cokoli navíc odmítla. Nemáte nikde možnost psát recenze. Já bych se samozřejmě takto dopodrobna nerozepisovala, ale bylo by fajn moci Alise a dalším Vašim zaměstnancům za jejich přítomný a velmi úžasný přístup někde veřejně dát pár hvězdiček. Alespoň to tedy řeším touto cestou. Přeji Vám hezký den a děkuji za to, co děláte.
Projektový koordinátor
CZ.NIC z.s.p.o.
po-pá: 7-22 h, so-ne: 8-20 h
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013
po-pá: 7-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 016
po-pá: 8-19 h, so: 8-16 h
Telefon: +420 210 219 036, +420 210 219 038
po-pá: 8-20 h, so-ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 021
po-pá: 7-22 h, so: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 031
po-pá: 7-22 h, so–ne: 10-18 h
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027