Pobočky jako výdejní místa

Naše pobočky jsou i nadále otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.

Co-browsing

Technologie pro asistované nebo také sdílené procházení webu v sobě spojuje pohodlí nákupu z domova s osobní radou a asistencí, pro kterou lidé dříve museli do prodejny. Dovoluje tak firmám plný přechod do online prostředí, ať už se jedná o prodej zboží nebo služeb.

Posunout níže Posunout níže

Při prodeji i v podpoře

Platforma pro asistované procházení webu najde uplatnění nejen při online obchodování, ale i v zákaznické podpoře nebo při interním školení.

Bezpečně a bez instalace

Přenos dat je zabezpečený a nevyžaduje na straně klienta žádnou instalaci ani nastavení. Vše se odehrává přímo ve webovém prohlížeči.

Komunikace všemi kanály

Komunikační rozhraní je připraveno na psanou, mluvenou i video konverzaci. Je na klientovi, které kanály využije. Co-browsing vždy respektuje jeho soukromí.

Inspirace pro obchodní sítě

Poradce si s klientem domluví termín online schůzky a pošle mu e-mailem pozvánku s unikátním odkazem na co-browsingové sezení. Sezení probíhá jako videokonference doplněná o bezpečné sdílení dokumentu, například na smlouvy o životním pojištění.

Poradce s klientem prochází smlouvu a společně doplňují údaje. Díky video přenosu může poradce sledovat klientovy reakce. Když poradce nezná odpověď na otázku klienta, může přizvat do co-browsingu kolegu třeba z klientské podpory.

Když je vše vyplněno a dotazy zodpovězeny, klient může smlouvu digitálně podepsat. Klikne na odkaz v e-mailu nebo SMS a ukáže se mu prostor k podpisu na dotykové obrazovce nebo přes touchpad. Podpis trvá jen několik vteřin a obchod je uzavřen. Přímo v co-browsingovém sezení se objeví podepsaný dokument, který poradce uloží.

Systém následně zajistí propsání nové smlouvy do dalších systémů a odeslání kopie dokumentů na e-mail nebo poštovní adresu klienta.

Inspirace pro kontaktní centrum

Klient na webu vyplňuje digitální formulář smlouvy o pojištění a narazí na něco, čemu nerozumí. Přímo ve formuláři tedy jedním kliknutím požádá o asistenci.

Agent klientské podpory dostane upozornění a připojí se ke klientovi. V reálném čase jsou spolu v kontaktu přes audio i video, agent zároveň vidí dokument, který klient začal vyplňovat.
Agent může navigovat klienta k dalšímu postupu, nebo může převzít ovládání a dokončit vyplnění dokumentu. Klient pak už je potvrdí svůj souhlas pomocí digitálního podpisu.

Práce z domova už je standardem, novým trendem je obchod z domova. Co-browsing poskytuje online uživatelskou zkušenost, která je nejblíž skutečnému osobnímu setkání. Jedním kliknutím sdílíte s klientem web nebo dokumenty, společně je procházíte a na konci je klient může rovnou podepsat.

Napište nám, s čím vám můžeme pomoci.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
*
*
Přiloha:

Vyplněním a odesláním formuláře potvrzujete, že jste byli informováni o zpracování a ochraně osobních údajů v souladu s GDPR.

Chytrý asistent

Můžeme Vám pomoci?

Zanechte nám své tel. číslo a my Vám zavoláme.
/
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Praha

Praha

Senovážné náměstí 26

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013

Praha

Praha

Londýnská 57

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 016

Praha

Praha

Radlická 10

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 021

Brno

Brno

Dvořákova 13

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 031

Plzeň

Plzeň

Prešovská 16

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027

Online
Chat
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů