Pobočky jako výdejní místa

Naše pobočky jsou i nadále otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.

Chatbot

Chatbot je kolega, kterého jste v týmu vždycky chtěli. Zvyšuje obraty v obchodě a snižuje náklady v back-office. Zaučí se rychle a pracuje neúnavně. Jeho výsledky uvidíte už za měsíc.

Posunout níže Posunout níže

Pomáhá, prodává a poradí si s dokumenty

Zvládne toho daleko víc, než jen odpovídat na dotazy. Posbírá informace, vytvoří smlouvu, nabídne digitální podpis a odešle dokumenty tam, kam si zákazník přeje.

Češtinu má v malíku

Rozumí, co se po něm chce, a personalizovaný obsah zasazuje do smysluplných odpovědí. Výsledek vzbuzuje důvěru a zvyšuje konverze.

Zabydlí se u vás za pár dnů

Nasazení chatbota bude opravdu rychlé. S připravenými scénáři budete sklízet ovoce už za několik dnů. A co teprve, až si vytvoříte vlastní scénáře.

Nasazení chatbota

Jeden chatbot na více frontách
Chatbota můžeme nasadit na všechny vaše komunikační kanály a platformy. Nejčastěji je to chat na webu nebo v mobilní aplikaci a FB Messenger. Všude automatizace ušetří lidské síly.

Napojení na interní systémy
Při komunikaci se zákazníkem chatbot pohotově využije všechna dostupná interní data. Zákazník vždy ocení, když hovoří s někým, kdo ho tak dobře zná.

Pracovní výkony v analytice
Kolik požadavků chatbot odbavil? Jak rychle? A jak kvalitně? To budete moci sledovat přímo v nástroji pro webovou analytiku.

Chatbot si poradí v každém prostředí

Inspirace pro kontaktní centra


Sníží počet dotazů až o 70 %
Chatbot zvládá rutinní komunikaci se zákazníky v kteroukoli denní i noční hodinu, a významně tak ulehčuje život svým lidským kolegům. U některých procesů kompletně vyřeší až 70 % požadavků.

Třídí klienty
Na základě odpovědí na úvodní sadu dotazů chatbot klienty roztřídí do segmentů a předá je do těch správných řešitelských skupin.

Hladká předávka
Pokud chatbot nedokáže situaci vyřešit sám, pomohou jeho lidští kolegové. Chatbot jim předá historii své komunikace s klientem, aby mohli plynule navázat. Na jakékoli platformě.


Inspirace pro obchod


Digitální onboarding
Chatbot naskenuje klientovu starou smlouvu, nechá ji strojově vyhodnotit a předloží klientovi návrh nové smlouvy. Pokud ji nepodepíše, dá chatbot avízo call centru, ať klientovi zavolají. V opačném případě podepsanou smlouvu uloží a v CRM přidá příznak, že již není třeba klienta ohledně smlouvy kontaktovat.

Dotazníky a generování leadů
Chatbot je mistrem ve sběru dat od klientů. Během rozhovoru je provede připraveným dotazníkem. Procento dokončení tak bude daleko vyšší, než když je necháte ve formuláři klikat samotné. Ze získaných dat vytvoří konkrétní leady k obchodním příležitostem a rovnou je přidělí těm správným obchodním expertům.

Vyšší konverze
Chatbot dokáže díky připraveným scénářům pomoci lidem s výběrem vhodného produktu nebo služby. Komunikace formou rozhovoru poskytuje větší možnost personalizace obsahu a budí důvěru. Výsledkem je vyšší konverzní poměr.

Inspirace pro back-office


Změna parametrů pojistky
Chatbot se klienta pojišťovny vyptá na vše potřebné, vygeneruje novou pojistnou smlouvu k náhledu, nabídne digitální podpis a nakonec odešle podepsanou pojistku fyzicky nebo přes digitální kanály.

Odklad splátek
Chatbot ověří totožnost klienta, nabídne mu možnosti odkladu, vytvoří mu návrh slouvy a nechá ho podepsat. Výsledný dokument pošle vybraným kanálem a s klientem se rozloučí.

Interní podpora
Na chatbota se můžou obrátit i interní zaměstnanci. Pomůže třeba obchodníkům snadno zadat údaje o uzavřených zakázkách do systému.

 

Ještě více inspirace


Chatbot v HR: Zaujetí uchazečů
Chcete na uchazeče zapůsobit jako inovativní společnost? Vystupujte tak i v náborovém procesu. Chatbot na HR stránkách zaujme, zodpoví jejich dotazy k benefitům a nasměruje je ke vhodné volné pozici.

Chatbot v bance: Důvěrnost dat
Za branami internetového bankovnictví v zabezpečeném prostředí může chatbot klientům zobrazit i data, která podléhají bankovnímu tajemství. Klienty k individualizované nabídce pozveme personalizovanou e-mailovou kampaní.

Chatbot v pojišťovně: Indexace
Když přijde čas přehodnotit podmínky klientova pojištění (tzv. indexace pojistiky), chatbot mu pošle nabídku e-mailem a pozve ho na speciální microsite. Tam si klient vybere jednu z variant pojištění. Chatbot mu zobrazí návrh smlouvy a klient ji může rovnou podepsat.

Komunikujte se svými zákazníky i po pracovní době. Odbavte automatizovaně jejich nejčastější dotazy a snižte zatížení back-office o desítky procent. Zapojte chatbota i do svého obchodu. Pomůže zákazníkovi s výběrem, provede ho nákupním procesem nebo s ním uzavře smlouvu. Jednoduché případy zvládne sám, složitější předá s informacemi svým lidským kolegům.

Napište nám, s čím vám můžeme pomoci.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
*
*
Přiloha:

Vyplněním a odesláním formuláře potvrzujete, že jste byli informováni o zpracování a ochraně osobních údajů v souladu s GDPR.

Chytrý asistent

Můžeme Vám pomoci?

Zanechte nám své tel. číslo a my Vám zavoláme.
/
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Praha

Praha

Senovážné náměstí 26

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013

Praha

Praha

Londýnská 57

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 016

Praha

Praha

Radlická 10

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 021

Brno

Brno

Dvořákova 13

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 031

Plzeň

Plzeň

Prešovská 16

dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027

Online
Chat
0 v košíku

Váš košík je bohužel prázdný

Výběr produktů