Naše pobočky jsou i nadále otevřené pouze jako výdejní okénka v omezené provozní době. Tiskoviny objednejte jednoduše online.
U složitějších komunikačních scénářů oceníte jejich vizuální podobu, která zachycuje jednotlivé komunikační body, jejich vzájemné propojení, rozhodovací body, spouštěče i vyhodnocení.
Krása používání naší platformy spočívá v plné automatizaci. Bez manuálních zásahů kampaně odcházejí a vyhodnocují se. Uvolní se vám ruce od rutinní exekutivy a kampaně budete řídit jako dobře sehraný orchestr.
Řešení je napojené na analytické nástroje, které v reálném čase vyhodnocují výsledky komunikace. Reakce vašich klientů tak určují další kroky komunikačního scénáře. Systém se sám učí.
V případech, kdy na doručení informace opravdu záleží, nastavíme flow, které využije více doručovacích kanálů – tzv. omnikanálová komunikace. Začneme kanály, které tolik nestojí – typicky e-mailem. Pokud v požadovaném čase nemáme potvrzení o doručení nebo otevření e-mailu, odešleme automaticky SMS. Ta je sice dražší, ale má vyšší pravděpodobnost doručení.
Příklad: Reset hesla
Odešleme e-mail s odkazem na nastavení nového hesla
Čekáme na potvrzení o doručení e-mailu
Pokud potvrzení přijde do 30 minut, scénář končí
Pokud potvrzení nepřijde do 30 minut, scénář pokračuje odesláním SMS zprávy
V prvním kroku odchází hromadný e-mail na předem definovanou skupinu zákazníků. E-mail obsahuje nabídku a call-to-action v podobě sledovaného URL. Po prvním kroku se flow větví na základě podmínek:
1. Klient otevřel e-mail, ale nekliknul na link:
Za 3 dny po otevření odchází další e-mail s rekapitulací nabídky a s nabídkou osobní konzultace s poradcem (personalizace podle lokality).
Zároveň odchází interní e-mail poradci. Obsahuje informace o klientovi, pokyn k oslovení (když se neozve zítra sám, pozítří volat) a odkaz do CRM pro záznam výsledku jednání.
2. Klient otevřel e-mail a kliknul, ale nedokončil transakci na webu (nekoupil)
Za 2 dny po návštěvě webu odchází další e-mail s rekapitulací a odkazem na stránku, kde může klient transakci dokončit. Volitelně může obsahovat pobídku, např. slevový kupon.
3. Klient otevřel e-mail, kliknul a dokončil transakci na webu
Systém počká 7 dní a odešle e-mail s žádostí o poskytnutí zpětné vazby na průběh transakce a poskytnuté služby.
4. Klient neotevřel e-mail
Po 7 dnech odchází stejný e-mail jako na začátku, jen s naléhavějším předmětem – např. upozornění na blížící se konec časově omezené akce.
Řešení omnikanálové orchestrace umožňuje plně automatizovat pokročilé komunikační scénáře s důrazem na "digital first" přístup. E-mailingem to ale nekončí, řešení je připraveno k napojení na SMS bránu a tiskový systém. Z jednoho místa tak můžete pohodlně řídit celý systém hybridní komunikace.
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 011, +420 210 219 013
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 016
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 021
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 031
dnes již zavířeno
Telefon: +420 210 219 026, +420 210 219 027