Vyzdobili jsme výlohu obchodního domu "my", tentokrát pro TOMS

 

Mise

Unikátní boty s unikátním příběhem. Značka TOMS se při své několikadenní instalaci v obchodním domě „my“ na Národní třídě snažila rozšířit povědomí o svém projektu „One for One“ a svěřila ho do rukou divize Display. Naším úkolem bylo zhmotnit klientovi představy do posledního detailu, precizně a rychle.

Řešení

Zadavatelé z TOMS nám dodali grafický koncept připravované instalace. I přesto, že jsme již v obchodním domě „my“ instalace dělali, na místo jsme znovu jeli a vše důkladně přeměřili. Dle výsledků měření se nám podařilo přepracovat dodaná grafická data od zadavatele tak, aby z nich vznikla padnoucí tisková data na míru prostoru. Ve vnitřní boční straně výlohy se například v původním návrhu nepočítalo s vestavěnými dveřmi. Grafiku jsme tedy upravili, aby perfektně padla na ohyb dveří a zároveň její další část na milimetry navazovala na fotografický vizuál.

Jelikož se jednalo pouze o krátkodobou instalaci, k vylepení výlohy jsme použili samolepící materiály s bodovým lepidlem, které perfektně drží, ale dají se snadno a rychle instalovat i deinstalovat. Výsledný efekt vypadal nad míru uspokojivě. Jak už to u instalací v obchodních centrech bývá, bylo nutné ji zařídit přes noc po zavírací době obchodního domu. Problém pro nás nebyl čas ani nečekaný déšť.

Výsledek

Výloha TOMS zdobila přízemí obchodního domu na Národní třídě něco málo přes týden. Klient byl nadmíru spokojen s tiskovým provedením i kompletní realizací včetně technické instalace. Na naši práci jsme dostali kladné hodnocení také od kolemjdoucích, kterým výloha přišla poutavá a detailně zpracovaná.

© 2017 Copy General