Data Klientská korespondence, která funguje

Zpět na služby

Systém pro generování klientské korespondence

Vytvoříme vám na míru systém pro generování klientské korespondence. K nejmodernější technologii získáte přístup bez investic a se zákazníky budete komunikovat poštou, e-mailem nebo přes SMS. Dokumenty můžete publikovat do klientské zóny nebo ukládat do elektronického archivu.

Co vám přinese spolupráce s námi?

Jak probíhá spolupráce

1 Analýza a tvorba specifikace

Tým analytiků definuje hlavní proces komunikace na klienta a vytvoří k němu specifikaci parametrů. Určíme způsob obousměrného předávání dat, jejich struktury a zabezpečení. Vytvoříme zadání pro dokumentové šablony a stanovíme náročnost a termíny pro implementaci.

2 Implementace systému

Vyvineme systém, který se skládá z workflow odpovídající definovaným procesům. K zajištění plně automatizovaného zpracování využíváme modul GMC Inspire Automation.

3 Vývoj dokumentových šablon

Pokud je součástí procesu kompozice dokumentů. Následně šablony nasadíme do testovacího prostředí. Samotný vývoj šablon probíhá paralelně se stavbou systémového řešení.

4 Testování

Tým testerů ověří funkcionality řešení a šablon, integraci a rozhraní na okolní systémy a zátěž, kterou dokážeme zvládnout. Nakonec provedeme E2E testy a výsledky vyhodnotíme a předáme k akceptaci.

5 Realizace

Zákazníkem odsouhlasenou konfiguraci přesuneme na produkční prostředí. Zde probíhá pod zvýšeným dohledem pilotní produkce.

6 Technická podpora

Produkční datové zpracování přechází pod dohled týmu technické podpory a podléhá aktivnímu monitoringu veškerých serverů, služeb a aplikací.

Poznejte náš tým expertů

Petr Fučík
ředitel divize Data
Petr Fučík

Co o nás říkají zákazníci?

“Generali Pojišťovna a.s. spolupracuje s CGOS již 4 roky. V rámci hodnocení externích partnerů dle kritérií ISO 9001:2000 je společnost po celou dobu spolupráce hodnocena jako vynikající, vykazující růst, vývoj technologického zpracování a dalších doplňkových služeb dle vysoké úrovně poskytování služeb v oblasti zpracování dat a tiskových výstupů. Mezi silné stránky CGOS patří precizní předtisková příprava, vývoj tiskového řešení na míru zadavateli, spolehlivé zpracování dat, profesionální zpracování zakázek a jejich distribuce, detailní reporting, proaktivita a zákaznický přístup. Samozřejmostí je sledování stavu zakázek i materiálu na skladě on-line.”

Václav Pelc
vedoucí skupiny Document Management System, Generali Pojišťovna

Zobrazit všechny ohlasy

S kým jsme také spolupracovali

Kontaktujte nás

Probereme s vámi vaše potřeby, připravíme pro vás nabídku, zařídíme referenční návštěvu nebo zodpovíme jakékoli vaše otázky.

Michaela Lelek
Michaela Lelek
obchodní konzultantka
© 2016 Copy General