Direct Nové způsoby marketingové komunikace

Zpět na služby

Generování leadů

Vyfiltrujeme z vaší nebo pro vás zakoupené databáze skupinu klientů, která je zajímavá pro vaše podnikání. S výslednou databází můžete dále pracovat a oslovovat nové potencionální zákazníky.

Co vám přinese spolupráce s námi?

Jak probíhá spolupráce?

1 Analýza cíle

Zjistíme detailní informace o obchodním procesu vašich klientů. Prozkoumáme, kdo jsou vaši zákazníci, jaké mají pozice, co je může zaujmout a na co mohou reagovat.

2 Příprava databáze

Připravíme a zpracujeme databázi kontaktů. Rozdělíme vaše zákazníky do skupin podle preferencí. V případě potřeby databázi zakoupíme či rozšíříme.

3 Kreativní návrh

Navrhneme harmonogram a připravíme obsah, který přizpůsobíme na míru každému ze zákazníků. Zjistíme, jakým způsobem můžeme oslovit jednotlivé zákazníky nejlépe (SMS, e-mail, dopis...), případně kanály zkombinujeme.

4 Realizace

Databázi filtrujeme a průběžně sledujeme a přizpůsobujeme, abychom dosáhli co nejvyšší efektivity.

5 Vyhodnocení a doporučení

Rozšíříme databázi klientů o nově získané informace. Předáme vám veškerá data (efektivita kanálů, chování klientů atp.), která můžete využít i v budoucnu. Navrhneme možnosti další komunikace.

Kontaktujte nás

Probereme s vámi vaše potřeby, vytvoříme kalkulaci nebo zodpovíme jakékoli vaše dotazy.

Martin Hofmeister
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct

Co o nás říkají zákazníci?

„Společnost Copy General pro nás vymyslela a zrealizovala multikanálovou kampaň, kterou jsme zacílili na naše posluchače. Díky kampani jsme získali přehled o potřebách a přáních návštěvníků koncertů, které jsme do té doby neměli. Pracovníci Copy General byli i přes období letních dovolených flexibilní a mohli jsme se na ně spolehnout. Výsledek kampaně pozitivně ovlivnilo jejich plné nasazení a korektní jednání. Dokázali nám také poradit jak maximalizovat výsledky celé akce. Při návrhu kampaně jsme Copy General ponechali volné ruce a celý výsledek nás moc mile překvapil. Jejich služby bychom rádi využili i do budoucna.“

Mgr. Anna Černá
PR, obchodní a marketingová ředitelka Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK

Zobrazit všechny ohlasy

S kým jsme také spolupracovali

Diagram

5 jednoduchých otázek ušetřilo obchodníkům několik měsíců času

Nově zakoupenou databázi jsme porovnali s tou existující a očistili ji od duplicitních adres. Na základě telefonických rozhovorů jsme vybrali potencionální klienty a předali je klientovi. Díky tomu jsme mu ušetřili několik měsíců práce.

Přečtěte si případovou studii Logo Aspena

O stránku napřed. Ve všem, co děláme.

Poznejte náš tým expertů

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct
Martin Hofmeister

Píšeme o našich zkušenostech, know-how a novinkách

Čtěte náš magazín

© 2016 Copy General