Direct Nové způsoby marketingové komunikace

Zpět na služby

Direkt mail kampaně

Navrhneme a zrealizujeme marketingovou kampaň, se kterou oslovíte tisíce zákazníků. Kombinací elektronické a papírové komunikace se dostanete přesně tam, kam potřebujete. Do poštovní schránky nebo třeba na obrazovku počítače.

Co vám přinese spolupráce s námi?

Jak probíhá spolupráce?

1 Analýza cíle

Prozkoumáme vaši dosavadní komunikaci a zkušenosti. Zeptáme se vás, čeho potřebujete dosáhnout. Společně stanovíme cíl kampaně a způsob jeho měření.

2 Příprava databáze

Připravíme a zpracujeme databázi kontaktů. Rozdělíme vaše zákazníky do skupin, abychom mohli personalizovat sdělení. V případě potřeby databázi zakoupíme či rozšíříme.

3 Kreativní návrh

Navrhneme harmonogram kampaně a připravíme její obsah, který přizpůsobíme na míru každému ze zákazníků. Zjistíme, jakým způsobem jednotlivé zákazníky můžeme oslovit nejlépe (SMS, e-mail, dopis...), případně kanály zkombinujeme.

4 Optimalizace nákladů

Vybereme poštovního operátora, který může dopisy doručit s nejnižšími náklady, optimalizujeme také náklady na SMS a provoz webů. Na nákladech vám pomůžeme ušetřit až 30 %

5 Realizace kampaně

Vytiskneme, zabalíme a rozešleme dopisy, postaráme se o SMS a microsites. Kampaň průběžně sledujeme a přizpůsobujeme, abychom dosáhli co nejvyšší efektivity a snížili náklady na poštovné.

6 Vyhodnocení a doporučení

Vyhodnotíme úspěšnost kampaně a rozšíříme databázi klientů o nově získané informace. Předáme vám veškerá data (efektivita kanálů, chování klientů atp.), která můžete využít i v budoucnu. Navrhneme možnosti další komunikace.

Kontaktujte nás

Probereme s vámi vaše potřeby, vytvoříme kalkulaci nebo zodpovíme jakékoli vaše dotazy.

Martin Hofmeister
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct

Co o nás říkají zákazníci?

„Společnost Copy General pro nás vymyslela a zrealizovala multikanálovou kampaň, kterou jsme zacílili na naše posluchače. Díky kampani jsme získali přehled o potřebách a přáních návštěvníků koncertů, které jsme do té doby neměli. Pracovníci Copy General byli i přes období letních dovolených flexibilní a mohli jsme se na ně spolehnout. Výsledek kampaně pozitivně ovlivnilo jejich plné nasazení a korektní jednání. Dokázali nám také poradit jak maximalizovat výsledky celé akce. Při návrhu kampaně jsme Copy General ponechali volné ruce a celý výsledek nás moc mile překvapil. Jejich služby bychom rádi využili i do budoucna.“

Mgr. Anna Černá
PR, obchodní a marketingová ředitelka Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK

Zobrazit všechny ohlasy

S kým jsme také spolupracovali

5 jednoduchých otázek ušetřilo obchodníkům několik měsíců času

Nově zakoupenou databázi jsme porovnali s tou existující a očistili ji od duplicitních adres. Na základě telefonických rozhovorů jsme vybrali potencionální klienty a předali je klientovi. Díky tomu jsme mu ušetřili několik měsíců práce.

Přečtěte si případovou studii

O stránku napřed. Ve všem, co děláme.

Poznejte náš tým expertů

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct
Martin Hofmeister

Píšeme o našich zkušenostech, know-how a novinkách

Čtěte náš magazín

© 2016 Copy General