Direct Nové způsoby marketingové komunikace

Zpět na služby

Direkt komunikace

Připravíme jedno i vícekanálovou kampaň formou dopisu, e-mailu nebo microsite, se kterou oslovíme vaše zákazníky. Navrhneme kompletní obsahové varianty pro všechny cílové skupiny a dodáme vám detailní report o celém průběhu direkt mailové komunikace.

Co vám přinese spolupráce s námi?

Jak probíhá spolupráce?

1 Analýza cíle

Prostudujeme vaši dosavadní komunikaci a výsledky. Společně si stanovíme cíle, kterých chcete dosáhnout a určíme, jak je budeme měřit.

2 Příprava databáze

Připravíme a zpracujeme databázi kontaktů. V případě potřeby databázi zakoupíme či rozšíříme.

3 Kreativní návrh

Navrhneme harmonogram kampaně a připravíme její obsah, který přizpůsobíme každému zákazníkovi na míru. Zjistíme, jakým způsobem můžeme jednotlivé zákazníky oslovit nejlépe (SMS, e-mail, dopis...), případně různé kanály zkombinujeme.

4 Realizace kampaně

Vytiskneme, zabalíme a rozešleme dopisy, postaráme se o SMS a microsites.

5 Volba poštovního operátora

Vybereme poštovního operátora, abychom dosáhli co nejvyšší efektivity a snížili náklady na poštovné.

6 Vyhodnocení a doporučení

Vyhodnotíme úspěšnost kampaně a rozšíříme databázi klientů o nově získané informace. Předáme vám veškerá data (efektivita kanálů, chování klientů atp.), která můžete využít i v budoucnu. Navrhneme možnosti další komunikace.

Diagram

5 jednoduchých otázek ušetřilo obchodníkům několik měsíců času

Nově zakoupenou databázi jsme porovnali s tou existující a očistili ji od duplicitních adres. Na základě telefonických rozhovorů jsme vybrali potencionální klienty a předali je klientovi. Díky tomu jsme mu ušetřili několik měsíců práce.

Přečtěte si případovou studii Logo Aspena

O stránku napřed. Ve všem, co děláme.

Co o nás říkají zákazníci?

„Společnost Copy General pro nás vymyslela a zrealizovala multikanálovou kampaň, kterou jsme zacílili na naše posluchače. Díky kampani jsme získali přehled o potřebách a přáních návštěvníků koncertů, které jsme do té doby neměli. Pracovníci Copy General byli i přes období letních dovolených flexibilní a mohli jsme se na ně spolehnout. Výsledek kampaně pozitivně ovlivnilo jejich plné nasazení a korektní jednání. Dokázali nám také poradit jak maximalizovat výsledky celé akce. Při návrhu kampaně jsme Copy General ponechali volné ruce a celý výsledek nás moc mile překvapil. Jejich služby bychom rádi využili i do budoucna.“

Mgr. Anna Černá
PR, obchodní a marketingová ředitelka Symfonického orchestru hl. m. Prahy FOK

Zobrazit všechny ohlasy

S kým jsme také spolupracovali

Poznejte náš tým expertů

Martin Hofmeister
ředitel divize Direct
Martin Hofmeister

Rádi komunikujete na přímo?

Ozvěte se nám. Vytvoříme vám kalkulaci, zodpovíme dotazy nebo rovnou připravíme direkt kampaň.

Martin Hofmeister
Martin Hofmeister
ředitel divize Direct

Píšeme o našich zkušenostech, know-how a novinkách

Čtěte náš magazín

© 2017 Copy General