Jak neodvařit čtenáře. Osm jednoduchých tipů

 

Představte si, že cestou z povedeného večírku potkáte kamaráda a doma vás přivítá manželka. Oba bude zajímat jeho průběh. Co jim řeknete? Budete jim vyprávět stejný příběh?

Určitě ne. 

Kamarád si vyslechne barvité vyprávění o bujarém večírku se šťavnatými podrobnostmi.  Manželka dostane informací o nudném srazu kolegů, se kterými nemá cenu chodit ani na kávu. Když ale šéf jinak nedá…

A proč je tomu tak? 

Kamaráda chcete ohromit, jak barvitý život vedete, od manželky zase očekáváte, že vás příště „opět pustí“.  

Odborník na komunikaci by řekl:
•    jiná cílová skupina, 
•    jiné zájmy, 
•    jiný obsah. 

Jak jednoduché. 

Řídíte se tímto pravidlem také, když píšete své direkt maily a direkt e-maily? Pokud si nejste jisti „Jak na to“, podívejte se na pár tipů od našeho zkušeného copywritera.  Určitě se vám to vyplatí. 

© 2016 Copy General