5 kroků pro vznik srozumitelných dopisů podle business analytičky

 

Připravili jsme pro vás nový seriál 7 sudiček, které zásadně ovlivňují vaše dopisy. Je nabitý zkušenosti a informacemi z praxe lidí, kteří léta pracují v oboru klientské korespondence. 

Chcete zjistit, jak napsat srozumitelný dopis, který budou vaši klienti se zájmem číst až do posledního slova? 

Kolega Martin Hofmeister vyzpovídal 7 odborníků. První, koho oslovil, byla business analytička Darina Bleščáková - zažila přesně tu situaci, která nás zajímá. Banka, pro kterou pracovala, koupila nový tiskový systém GMC a ona do něj s kolegy převáděla všechny dopisy.

Využijte zkušeností jiných a vyhněte se tak zdlouhavému hledání vlastní cesty 

První článek seriálu 5 kroků pro vznik srozumitelných dopisů podle business analytičky si můžete přečíst na našem blogu Nedá se to číst. Nabízíme tam desítky odborných příspěvků na téma klienstské korespondence, které vám mohu vřele doporučit. Přečtěte si celý článek.

© 2017 Copy General